جستجو کردن
Close this search box.
نمایندگی ال جی

علائم ویروسی شدن تلویزیون ال جی

تلویزیون‌های ال جی، به طور کلی، مانند تلفن‌های هوشمند و دیگر دستگاه‌های الکترونیکی، به طور مستقیم تحت تاثیر ویروس قرار نمی‌گیرند. ویروسی شدن تلویزیون ال جی ممکن است به دلیل دانلود اپلیکیشن های مشکوک و آلوده یا حتی اتصال حافظه های جانبی آلوده به دستگاه رخ دهد.

البته این موضوع منحصر به تلویزیون های هوشمند نبوده و تلویزیون های غیر هوشمند نیز ممکن است با اتصال فلش ویروسی، به بدافزار آلوده شده و عملکرد صحیح خود را از دست بدهند و ویروسی شوند. اما در برخی موارد، ممکن است تلویزیون شما تحت تاثیر برنامه‌ها و برخی مشکلات نرم‌افزاری قرار بگیرد که باعث کاهش عملکرد و عملکرد نامناسب و مشکلات امنیتی و ویروسی شدن تلوزیون ال جی شود.

علائم ویروسی شدن تلویزیون ال جی

راه حل های جلوگیری از ویروسی شدن تلویزیون ال جی

برخلاف کامپیوترها و تلفن ها، تلویزیون های ال جی به طور کلی در برابر ویروس ها به معنای سنتی آسیب پذیر نیستند. بنابراین، حل مشکلات نرم افزاری به طور خاص از ویروس ها جلوگیری نمی کند. با این حال، حفظ یک سیستم سالم می تواند عملکرد و امنیت را بهبود بخشد.

  • نرم افزار را به روز نگه دارید: همیشه مطمئن شوید که تلویزیون ال جی شما جدیدترین به روز رسانی نرم افزار را دارد. به روز رسانی تلویزیون اغلب شامل رفع اشکال، بهبود امنیت و حتی ویژگی های جدید هستند. اکثر تلویزیون های ال جی به طور خودکار به دنبال به روزرسانی ها می گردند، اما معمولاً می توانید به صورت دستی آنها را در منوی تنظیمات بررسی کنیداین کار از ویروسی شدن تلویزیون جلوگیری میکند.
  • برنامه ها را از منابع معتبر دانلود کنید:  سعی کنید برنامه ها را از منابع معتبر دانلود و نصب کنید. دانلود برنامه ها از منابع ناشناخته می تواند به طور بالقوه خطرات امنیتی همچنین باعث ویروسی شدن تلویزیون ال جی شما باشد.

  • ویژگی های بلااستفاده را غیرفعال کنید:  هر گونه ویژگی را که استفاده نمی کنید، مانند Wi-Fi Direct، زمانی که نیازی به آن نیست، خاموش کنید. این می تواند به حداقل رساندن آسیب پذیری های امنیتی احتمالی از جمله ویروسی شدن تلویزیون شما کمک کند.

  • فلش مموری: توصیه می شود که پیش از وصل کردن فلش مموری ها یا سایر درایو ها به تلویزیون ال جی خود حتما آن را از طریق موبایل یا کامپیوتر یک بار اسکن نمایید تا در صورت ویروسی بودن آن بتوانید آن ها را از بین برده و سپس آن را به تلویزیون خود متصل کنید تا از ویروسی شدن تلویزیون ال جی جلوگیری شود.

چگونه تلویزیون را ویروس کشی کنیم؟

ریست فکتوری تلویزیون تلویزیون ال جی برای پاکسازی ویروس

برخلاف تصور رایج، ریست فکتوری  ویروس ها را از تلویزیون ال جی شما پاک نمی کند، زیرا  تلویزیون های ال جی  به طور سنتی  آلوده به ویروس  نمی شوند. دلایل این موضوع عبارتند از:

سیستم عامل محدود: برخلاف کامپیوترها که سیستم عامل پیچیده ای دارند، تلویزیون های ال جی از سیستمی محدودتر استفاده می کنند که آسیب پذیری کمتری در برابر بدافزارهایی دارد که از آسیب پذیری های امنیتی سوء استفاده می کنند.

محدودیت های دانلود: شما معمولاً نمی توانید برنامه ها را به صورت آزادانه در تلویزیون ال جی مانند کامپیوتر دانلود و نصب کنید. این کار خطر نصب تصادفی نرم افزار مخرب و ویروسی شدن تلوزیون را کاهش می دهد.

بنابراین،  اگر  تلویزیون  ال جی  شما  رفتار  غیرعادی  دارد،  احتمالاً  ریست  فکتوری  مشکل  را  حل  نمی کند  زیرا  مشکل  از  ویروس شدن نیست.

چگونه تلویزیون را ویروس کشی کنیم؟

برای تشخیص ویروسی شدن تلویزیون ال جی، باید وارد بخش setting بشین. بعد زیر بخش General وارد system manager بشین. در مرحله بعدی بخش smart security رو انتخاب کنید و سپس گزینه Scan را انتخاب کنید تا اسکن ویروس تلویزیون شروع شود.  بهترین راه برای جلوگیری از نفوذ بدافزاها و ویروس ها  به تلویزیون ال جی این است که مدام در زمان های مختلف، تلویزیون را با روش ذکر شده اسکن کنید.

تماس با پشتیبانی ال جی 

اگر مراحل بالا مشکل ویروسی شدن تلویزیون را حل نکرد، زمان آن است که با نمایندگی مجاز  ال جی تماس بگیرید. تکنسین های این مجموعه می توانند به شما در تشخیص مشکل و ارائه مراحل عیب یابی بیشتر یا گزینه های تعمیر کمک کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *