جستجو کردن
Close this search box.
نمایندگی ال جی

دلایل تار شدن صفحه تلویزیون ال جی

دلایل تار شدن صفحه تلویزیون ال جی موضوعی است که در این مقاله قصد داریم به آن بپردازیم. در ادامه به شرح مفصل علت بروز این مشکل خواهیم پرداخت. همچنین راه حل هایی برای برطرف شدن این مشکل نیز در اختیار شما خواهیم قرار داد. پس اگر شما هم در منزل خود تلویزیون ال جی دارید و با تار شدن تصویر آن رو به رو هستید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

دلایل تار شدن صفحه تلویزیون ال جی

چرا تصویر تلویزیون ال جی تار شده است؟

تلویزیون های ال جی از جمله محصولات پرطرفدار و باکیفیت در سراسر دنیا هستند که کاربران زیادی دارند. اما با این وجود مانند هر وسیله الکترونیکی دیگر طی گذشت زمان و استفاده از دستگاه ممکن است با مشکلاتی مواجه شوند. یکی از این مشکلات تار شدن تصویر تلویزیون است که نمایشگر آن دیگر مانند روز های اولی که دستگاه را خریداری کرده بودید پر نور و روشن نیست. این مشکل دلایل مختلفی می تواند داشته باشد که شامل مشکلات نرم افزاری و یا خرابی بک لایت می شود.

رایج ترین دلایل تار شدن صفحه تلویزیون ال جی

  • بهم ریختگی تنظیمات تصویر و نور و روشنایی

اولین موردی که در مواجه با تیره شدن تصویر تلویزیون باید بررسی کنید تنظیمات مربوط به روشنایی و کنتراست دستگاه است. برای این کار وارد تنظیمات تلویزیون شوید و از بخش تنظیمات نور و تصویر این موارد را چک کنید.

  • خرابی کابل ها و اتصالات

اگر کابل های متصل به تلویزیون دچار پارگی یا خرابی شده باشند در تصویر تلویزیون اخلال ایجاد می کنند و باعث تار شدن تصویر می شوند. پس حتما از سالم بودن آن ها اطمینان حاصل کنید.

  • تداخل در سیگنال های دریافتی

گاهی اوقات پنل تلویزیون مشکلی ندارد اما تصویر آن تار است. در این مواقع معمولا مشکل از جریان برق ورودی به دستگاه است. برای رفع این مشکل تلویزیون را از سه راهی جدا کنید و به صورت مستقیم به پریز برق متصل کنید.

  • خرابی بک لایت

اگر مواردی که در بالا اشاره شد را بررسی کردید و همچنان تصویر تلویزیون واضح نبود ، احتمال وجود مشکل در بک لایت تلویزیون است.

خرابی بک لایت از مهم ترین و شایع ترین دلایل تار شدن تصویر تلویزیون ال جی می باشد. به یاد داشته باشید تعمیر و تعویض بک لایت حتما باید توسط تعمیرکار خبره انجام شود تا از بروز آسیب های بیشتر به تلویزیون جلوگیری شود.

چرا تصویر تلویزیون ال جی تار شده است؟

تعمیر تلویزیون ال جی

تلویزیون های الجی از جمله باکیفیت ترین تلویزیون های موجود در بازار به شمار می روند. اما به مرور زمان ممکن است با مشکلاتی نیز مواجه شوند.  توصیه می شود در صورت بروز هرگونه مشکل در این دستگاه ها با نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی تماس بگیرید و از راهنمایی و مشاوره فنی و تخصصی کارشناسان ما در این حوزه بهره مند شوید.

تکنسین های نمایندگی تلویزیون ال جی جزو بهترین و زبده ترین تعمیرکاران تلویزیون در ایران به شمار می روند که طبق آخرین دانش روز دوره های لازم را گذرانده اند. خدمات نمایندگی ال جی شامل موارد مختلفی از جمله خدمات تعمیر در محل ، مشاوره رایگان ، ضمانت معتبر و کتبی ، استفاده از تجهیزات به روز ، استفاده از قطعات اورجنال و غیره می شود. شما می توانید با شماره های موجود در سایت با ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما راهنمایی های لازم را در اختیار شما قرار دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *