جستجو کردن
Close this search box.

تعمیر مین برد تلویزیون ال جی

مین برد تلویزیون ال جی یکی از قطعات حیاتی و مهم این دستگاه به شمار می رود که به دلایلی نظیر نوسانات برق ، آبخوردگی و استفاده از کابل های نامرغوب دچار خرابی و مشکل شود. به دلیل حساسیت بالای این قطعه تلویزیون ، باید در اسرع وقت اقدام به تعمیر مین برد تلویزیون ال جی نمایید. چرا که مین برد دستور دهنده اصلی تلویزیون به سایر بخش هاست و هرگونه خرابی در این قطعه سبب اخلال در بخش های دیگر تلویزیون می شود. جهت رفع مشکل مین برد تلویزیون ال جی می توانید از نمایندگی تلویزیون ال جی درخواست راهنمایی و کمک کنید.

تعمیر مین برد تلویزیون ال جی

تعویض مین برد تلویزیون ال جی

اگر  مین برد تلویزیون ال جی شما دچار مشکل شده تکنسین های ما در نمایندگی ال جی اقدام به تعمیر آن می کنند. اما ممکن است بعد از بررسی تلویزیون بنا به تشخیص تکنسین ، تعمیر مین برد امکان پذیر نباشد و مشکل پیش آمده برطرف نشود. در این شرایط همکاران متخصص و زبده ما مین برد تلویزیون را با قطعه اورجینال جایگزین می کنند. پس از تعویض مین برد تلویزیون ال جی و رفع مشکل ، تلویزیون بدون مشکل کار خواهد کرد.

هزینه تعمیر مین برد تلویزیون ال جی

در رابطه با هزینه تعمیر مین برد تلویزیون ال جی نمی توان مبلغ دقیق و مشخصی را اعلام کرد. چرا که این مسئله ارتباط مستقیم با نوع و شدت خرابی مین برد دارد و پس از بررسی و عیب یابی تکنسین ، برآورد هزینه می شود. اگر مین برد قابل تعمیر باشد ملزم به پرداخت هزینه بالایی نیستید اما اگر نیاز به تعویض مین برد با قطعه جدید باشد قطعا هزینه تعمیر بالاتر خواهد بود.

برای اطلاع از هزینه دقیق تعمیر یا تعویض مین برد تلویزیون ال جی می توانید از تکنسین های نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی درخواست کنید تا در منزل شما به عیب یابی و برآورد هزینه دستگاه بپردازند و سپس با خیال راحت تصمیم گیری کنید.

تعویض مین برد تلویزیون ال جی

نشانه های خرابی مین برد تلویزیون ال جی

  • روشن نشدن تلویزیون
  • خاموش شدن تلویزیون
  • قطع و وصل شدن تصویر یا سیگنال
  • نداشتن تصویر
  • مشکل در اتصالات و پورت های تلویزیون
  • مشکل در صدا
  • مشکل در رنگ و کنتراست تصویر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *